21 november


vill ha detta!!
jag hade en bra helg och sådär. bakis, hängt med vänner, jobbat, ätit söndagsmiddag. yes, nu är det ny skolvecka.
var en riktigt liten tröttis imorse när jag vaknade. sov hos malin och hanna. fick sova kvar medans dom gick upp när det fortfarande var mörkt ute.

just nu så skulle jag hoppas de snöade ute och var första advent. jag är riktigt sugen på allt som har med jul att göra. vi besämde i klassen idag att vi ska kanske ha ett knytisjulbord, hur mysigt låter inte det? sen ska jag, hanna och malin baka lussebullar någon dag också, och kanske knäck. åhå, jag vill julhandla också. vill hitta finaste klapparna till min fina familj!

ahja, nog om det. idag blir häng med lite vänner. vi ska dra ihop en middag och mysa ikväll!

pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0