småprat

skola hela dagen, gillar onsdagar. för då är det make up på morgonen och stil hela eftermiddagen. sen efter skolan har jag trixat och fixat. vart här och där känns det som. jag köpte en hudkräm till mitt ansikte för torr hud på apoteket förut, visar sen! och sen var jag på jobbet och hämtade min lönespec, insåg att jag fått alldeles för lite i lön, vilket jag anade. så gick jag tillbaka med då hade chefen redan gått. då påminde en tjej där att jag skulle skriva upp min mobilnummer på listan med nummer. för annars kan de inte ringa in mig. och 20 min senare får jag ett samtal, så då är det bara att gå och jobba 8-14 imorgon. lite kul att jag blev inringd på en gång! men känns bra eftersom jag inte kunde jobba på söndag. nu kanske jag får jobba mer, innan jobbade jag ju bara efter mitt schema. men nog om det. snart blire promenad med sandra, och sen chillkväll hela kvällen. efterlyst ikväll ju! imorgon kommer fia hit och gör mig sällis, mys!
pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0