november

igår var det dags för att inta västerås igen, och det blev lika kuuul som vanligt. och man blir alltid lika full här! haha, fast linda tog nog priset. hon är seriöst fortfarande full, klockan tolv dagen efter! fyfan.. det var dock bara jag och linda som gick ut igår, alla andra ville köra hemma fest. så vi röjde själva. kvällen gick i raket fart, och jag och linda tappade bort varann i slutet. men vi, eller nej läs jag, klarade mig finfint. som jag sa till de andra, när man tappar bort sina vänner får man skaffa nya! och jag blev upplyft på dansgolvet igår  igen, som vanligt! haha, fattar inte de där alltså. lyckas alltid va med om det! nu sitter jag här och är rikitgt bakis, undrar när jag kan köra igen? hm. dröjer nog ett tag. nu ska jag äta något. ikväll ska jag hänga med jullan.

pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0