LÖRDAG

imorse när jag vaknade mådde jag... som jag förtjänade? som alla brukar säga. tycker dock inte jag förtjänade det, men whatever. gårdagen hängde jag med jullan hela dagen, har saknat henne. träffas ju inte lika ofta längre. sen svirade vi om och drog in till lovisa. där det var lite inflyttningsgalej. sedan vidare till harrys. kvällen gick i raketfart! men kuul hade jag, som vanligt. var lite här och där hela kvällen kändes det som. sen åkte jag, hör och häpna, nattbuss hem! var så jävla pissnödig, stod och diskuterade med chaffisen i kanske en kvart att jag ville ha pisspaus. tror du man skäms idag eller? hoppas hon inte kör turen ikväll när jag ska in till stan. då dör jag ju! alltid jag och vara översocial på fyllan. whatever.  ikväll åker jag tillbaks till norrköping. börjar tio imorgon så ikväll ska jag hänga med sandra och bara chilla.

den här fina, fylld med te. köpte jag och jullan i inflyttningspresent till lovisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0