familj.är.närmast.hjärtat


(bilden visar min pappas riktiga jag, en riktig skojare!)

idag fyller min pappa år, hela 51 bast. jag ringde nyss för att gratta honom, eftersom jag är sju mil hemifrån så skickade jag även hem lite trisslotter och tialotter till fargubben! han blev glad, och det känns kul att en liten gest kan göra någon glad. ibland är det mer tanken som räknas än vad man ger bort till någon.

jag ville bara säga Grattis pappa på din dag, din femtioförsta födelsedag.
jag älskar dig. och jag är verkligen glad att jag har dig som pappa.

ps. hela min familj är underbar, och jag älskar er alla!




Kommentarer
Postat av: Julia

haha jag kan flytta ifrån mamma, så länge det inte är för långt bort. Men när man inte har en fast inkomst är det inte direkt smart att flytta hemifrån för helt plötsligt kanske jag står utan pengar;)

2011-11-15 @ 20:35:04
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0