27 november

Jag pysslade om min design lite granna. kul med lite variation ibland.
dock så ska headern inte se ut sådär, gjorde den på en pisskvart.
påminner mig själv att jag måste köpa en ny kabel till min kamera.
så jag kan fylla ut mitt höst-album på facebook, och slänga in lite bilder här.


annars sitter jag och drömmer efter studenten. har insett hur trött jag är på att varje dag vandra på samma gator i samma stad. trampa på samma ställe. jag är glad över allt jag gjort, men jag är redo att öppna ett nytt kapitel nu.
vilket jag inte kan göra innan den 15 juni. nu ska jag titta på lägenheter(spännande?) och sen titta på gossip girl. härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0