14 november

en bild på en uppsättning jag gjorde på en pisskvart för att klara provet i en lätt uppsättning.
jag är inte så nöjd över reslutatet, men lägger upp denna för din skull jullan.

jösses vilken helg! den har varit galet bra och rolig. träffat massa människor. utgång både fredag och lördag. och sen jobb i söndags 13-20:30. i fredags drog vi ut på puls och dansade av några kalorier! lördagen bestod av en promenad till ingelsta och sen vara bakis. för att sedan bota baksmällan med alkohol, då vi firade hannas första lagliga utgång. tog det dock lite lugnare men hade riktigt kul! idag var jag hur slut som helst i kroppen plus att huvudet dunkade på imorse, så var hemma och sov ruset av mig istället. behövdes vill jag lova!


nu är jag hungrig, men är inte sugen på det jag ska äta. imorgon kommer lönen också, som jag längtat. dock är den inte så rolig som jag ville att den skulle vara. men endå jag hade ju bara jobbat fyra dagar så.

hörs!

Kommentarer
Postat av: julia

ooh, du kom ihåg! =)

2011-11-14 @ 20:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0