...

gårdagen var hur bra som helst. det var ju valborg, så det skulle festas till lite. Var lite överallt innan vi tillslut hamnade på harrys. där vi öste ganska så fint! alltså det var sjukt kul. verkligen en lyckad valborg! jag sitter och skrattar för mig själv när jag tänker på gårdagen. Idag vaknade jag av att staffan, sofias hund låg på ryg brevid mig i soffan. haha, gud så kul det såg ut. sen så hade de fixat frukost, hur god som helst. jordgubbar och allt! jätte mysigt. som vi avnöjot på balkongen i morgonsolen. idag mår jag förvånadsvärt bra faktiskt! ska hoppa in i ducshen snart, och senare ska jag träffa johanna en sväng! tack alla som var med igår och gjorde min valborg så bra!



jag undrar var vi hamnar här näst.



/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0