...


vilken kväll/natt alltså.
Började hos fia med lite fina tjejer. vi hade svinkul. Kom inte iväg till harrys förens vid tolv. Dansade och hade skit kuuul dääär! sen så drog vi några stycken hem till fia och pontus, där vi fyllekäka och roade oss med de stackarna som däckat! haha, det är farligt att däcka när vi är i närheten. hehe! iallafall när pontus får sina ideer! sen stället för att gå och lägga mig (eftersom klockan var sex på morgonen kändes de ovärt att lägga mig och somna en stund och sen ta en senare buss.) tog jag halv sju bussen hem till vingåker. då hade jag inte sovit en blund, så när jag kom hem somnade jag på direkten. och vaknade nyss! sjukt bra onsdagkväll! på fredag äre norrköping som gäller, och utgång där. Det var ett tag sen, så tycker det är dags. Nu ska jag äta toooast och se på gårdagens bb. PUSS!




it was only just a dream..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0