...

blev en väldigt bra tisdag tillslut. åkte till katrineholm och plockade upp johanna och sofia, sen drog vi till smultronstället. åt världens godaste glass och hade otroligt bra sällskap. det enda som fattades var lite sol och värme. men var mysigt endå. på hemvägen gjorde vi ett stopp på ingelsta, fick med mig tre linnen hem. catching! ett svart, ett grått och ett gult. 50 kr styck! sen åkte vi vidare till katrineholm. haha, as kul bilresa hem. vi sjöng med till alla låtar! högt och tydligt, lite falsk också. iaf från min sida! gillar spontana tripper. mer sånt i sommar! imorgon äre utgång som gäller, vet inte om jag och lovisa ska köra en roadtrip innan? sånt som visar sig. jag är iallafall laddad på utgång. all in?







/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0