...




igår som sagt, så var det dags för en liten födelsemiddag för lovisa. vi grillade och satt ute i solen och drack vin. eh, jag drack vatten. Tror lovisa blev väldigt nöjd över sina presenter, och jag tror vi prickade precis rätt! alltid kul när folk blir glada. vid halv elva var det dags för tjejerna att åka in till stan, så jag ställde upp som chafför och körde in några av dem. kändes trist att åka hem igen, men kommer ju kännas värt när lönen kommer sen! ikväll är jag jättesugen på att sitta ute i solen och dricka cider med mina fina vänner, men ett 9-timmars jobbpass väntar imorgon. så istället umgås jag med johanna ikväll. minst lika fint det med! Juste, jag ska köpa en digitalkamera också. vill inte ha en sommar utan bilder, min pajjade ju när jag skulle åka hem från kos i slutet av förra sommaren. trist. blev typ fuktskadad eller någe.



/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0