...

alltså, jag är galet skoltrött. och jag imponeras verkligen av er som har den energin och orkar ta tag i skolan! - alltså creed till er.

själv sitter jag och byter uppgift hela tiden, och vet inte alls var jag ska börja någonstans. ingeting lockar ju! Men jag har ungefär fem uppgifter att göra klart på två veckor. Och antagligen är de dom sista uppgifterna. eller ja, kommer få en en historia uppgift till och sen ett grupparbete. Sen är det slut. Så sju uppgifter kvar, tills jag får ta sommarlov. därför vore det ju skönt att ägna någon eller någon dag och göra klart uppgifterna, Så jag kan ta sommarlov snart. MEN, jag har ingen drivkraft eller energi alls i kroppen. Någon som vill göra uppgifterna åt mig? eller ska jag spendera hela denna måndag med att göra klart allt? ska se om jag finner någon energi, eller om jag hittar tusen olika undanflykter istället. TRÅKIGT inlägg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0