...

jag sitter och funderar lite på sommaren och vad man ska hitta på. eftersom jag kommer tjäna pengar vill jag och slösa pengar. synd att man jobbar då de man vill åka på är. Jag vill till summerburst, men jag jobbar. jag vill till visby på stockholmsveckan, men jag jobbar. jag vill till västervik på visfestivalen, men jag jobbar. jag vill till putte i parken, men jag jobbar. haha, illa. så mycket man vill göra, men så lite tid. jag jobbar många pass, men inte så många timmar. vilket också är rätt segt. Får helt enkelt styra en massa en dags äventyr. Vill göra av med de mesta av pengarna jag tjänar, vill inte snåla och vill inte sitta hemma!  ser fram emot en kalasbra sommar! jag är laddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0