...

lördagen spenderades med jullan. vi hängde på berget i viala, med lite godsaker. sen tittade vi även på esc på kvällen, första gången jag kolla på exakt hela. lyckades bli rätt stolta över sverige, och lyckades för en gång skulle tycka det var spännande. satt på nååålar. men vi lyckades inte gå hela vägen, synd. men nu slipper vi kvala iaf. det är ju tur, speciellt om man är så dålig som anna bergendahl var förra året. nu glider nästa artist in på ett bananskal. iallafall. idag har jag jobbat. 11-17. Var massor att göra. så jag var helt slut när jag kom hem. speciellt eftersom jag förlorade lite timmars sömn inatt. de enda jag har att säga om det är att vissa människor äcklar mig, fyfan! ahja, inatt tänker jag sova iaf. föresten, sverige fick storstryk av finland. jävlar. tur att man är lite finne i blodet då. så det känns bättre. hehe, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0