...



Igår köpte jag min peace and love biljett. tjoohej! de gjorde mig glad. Trodde först inte jag skulle kunna åka och när jag fick ledigt blev jag överlycklig. dock fick alla mina vänner inte ledigt, vilket gör mig ledsen.
men anyways, var på harrys igår med tjejerna. Det var kul, men jag säger bara; byt DJ! var många som klagade på han. snälla.. känns det inte pinsamt när någon skriker kom igen katrineholm var tioende minut, när det är världens minsta stad och dansgolv? Jag skämdes faktiskt. haha, men jag hade kul endå. Asså jag skrattade så mycket! nästan så jag grät av skratt. eller okej, jag gjorde det. Julia gav mig nästan en bula också. Och det är bara för att folk verkligen öser på dansgolvet. HAHA, internt mellan oss två. men fan va kul det va!


/sofie.

Kommentarer
Postat av: julia

haha, det är bara att ösa!

2011-05-15 @ 20:40:55
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0