...

inleder med att säga; allt är på topp! jag har varit och firat lovisa idag. smockat i mig för mycket godheter och mått illa. men det är fint när någon fyller år. presenter och gemenskap! Grattis än en gång sötis! hade planer på att plugga nu senare på kvällen. men slänger dom i sjön och laddar för ett jobbpass imorgon istället. sen på kvällen blire utgång igen. harry får sig ett besök då också. Bara för att jag nog kommer besöka stället ett x antal gånger nu innan 92:orna tar studenten. Det kommer bli fint. nu ska jag sätta mig i soffan och glo på tv. Jag mår fortfarande lite illa. för mycket tårtor eller är det bara alkoholens biverkningar? vem vet. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0