...

Snabb update bara. jag har haft tre jättebra dagar! Var i västerås hos min syster måndag-tisdag. Vi hängde vid sjön, åt smält choklad, grillade vid hamnen, njöt till fullo av vädret, åt lunch på ikea x2, solade och åkte bil lite hit och dit. Uppskattat! Sen igår så var det dags för lite utgång. Vi började hemma hos agnes, hon,jag och sofia. sen droppa de in några killar. Blev lite ölspel och så. Sen drog vi vidare på harrys, det överöstes ju inte direkt av folk. Men jag hade jättekul endå. Drog hem runt två, dissade efterfesten och allt var det va. Ville mest vakna upp i min egen säng och slippa åka buss hem idag. Men det var kuul igår, och lätt värt att gå ut. Synd bara att alla studenter inte tar vara på onsdagarna ännu! nu ska jag äta frukost, mår lite illa. men hey det funkar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0