...

(ingen bild, blir bara tråkga ego bilder på mig själv, hehe.)
jag sitter och chillar lite i sängen, har galet tråkigt. alla mina vänner är på bal eller andra festligheter. och här sitter jag och ska jobba imorgon. Gud alla var så fina på balen, verkligen alla! klänningarna och uppsättningarna. blir nästan själv lite sugen på balen nästa år. men jag vet inte. inte min grej. Men vem vet? man kanske blir mer taggad när man ska ta studenten? jag är iallafall grymt sugen på utgång. men ne, jobba gäller. får vänta till onsdag! kul att se att alla som är på bale är inne på facebook och uppdaterar. inget kan slita människor från facebook minnsann. iaf, på måndag-tisdag drar jag till västerås! ska träffa syster. Fett me mys! nu slutar jag här. pappa grillar korv, gott.



/sofie.

Kommentarer
Postat av: Ivana M

Klart du ska gå! Hur ofta gör man något sånt liksom :) Du kommer ångra dig om du inte går

2011-05-09 @ 12:23:17
URL: http://ivanam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0