...


första riktiga arbetspasset avklarat. skönt! det är ett rätt chill arbete. nu ska jag hoppa in i duschen, sen äta något. är svinhunrig! sen ska jag hämta upp johanna och matilda i stan, för vi ska ut till hedenlunda slott och se på alla fina människor som ska på bal ikväll. själva tar vi ju inte studenten, så vi får vänta till nästa år innan de är våran tuur. Det gör mig inte så mycket, är inte jätteförtjust i allt som har med bal att göra. Gick ju inte ens i nian så. Neej, nu kurrar magen. mååste skynda mig på. ikväll blire chill, imorgon ska jag jobba 9-17. föresten var det en helvetes natt. syster var as full och pratade högt som tusan och väckte mig flera gånger om. sen drömde jag att malin dog? helt sjukt. jag bara grät och grät. vet inte varför jag drömde det? måste vara för att jag skrev med henne på fb igår innan jag la mig. anyway,  pusss!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej! :) Kolla gärna in min mösspåtagningsbilder (finns även shopping, outfits m.m) hade så sjukt kul!:D Hoppas att du får en bra dag :)

2011-05-07 @ 18:32:38
URL: http://elinaryttbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0