...

fan, jag blir fattig denna månad. finns såå mycket jag vill köpa. och jag har redan shoppat upp mer pengar än vad jag borde gjort av med. lika bäst att man jobbar istället för festar i helgen. så att de inte bara försvinner pengar, utan kommer in lite också. var med lovisa i norrköping idag, som sällskap. men kom såklart hem med något. Blev en svart långklänning, något jag velat haft ett tag. men inte vetat om jag ska köpa. nu slog jag till. sen får vi väl se  om jag kommer trivas i det eller inte. Det är ju så sjukt snyggt på andra. Lovisa köpte de hon skulle iaf, så vi är nöjda. mysigt med en dag i norrköping. Imorgon ska jag träffa elin en stund, sen åka in till fia och hänga med brudarna! mysig fredag. Pussss!



H&M, 149 :-


/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0