...

idag har jag varit på marieberg med julia, johanna och sofia. jag skulle inte köpa något, och de andra skulle köpa balskor. slutade med att jag visst köpte något och de andra hittade inga balskor. eller fia gjorde, sen i vingåker. jag ville ha en frägklick i min garderob, så köpte en rosa stickad tröja. jättesöt faktiskt. och sen ett orangt nagellack och en senilkedja. visar sen! Fick äta god mat på ikea också, så jag är glad. igårkväll så vare altanhäng här, och det var mysigt. ikväll tänkte jag städa mitt rum, det ligger kläder överallt. tror aldrig det varit så stökigt förut! måste ta tag i det. men först funderar jag på att äta igen och titta på big brother, hihi. PUSS!





jag ska från och med nu, ge mig ett eget löfte.
jag ska sluta döma människor jag inte känner. punkt och slut.
/sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0