...

sådärajaaa. nu är jag hemma från jobbet. det gick utmärkt!
gårdagen var hur bra som helst. jätte mysig och rolig förfest ute i trädgården med en drös människor i alla åldrar. sen fick vi skjuts ut till kullen, där vi dansade under bar himmel enda in i småtimmarna. inte regn heller! kullen för femte året i rad. Och jag har alltid kul där! det gick i racerfart hem sen, och dirr i säng. klockan var runt 2. sen vaknade jag klockan fem. kunde inte somna om. sen jobbade jag, och det var inga problem faktiskt! nu har jag jobbat fyra dagar i rad, så ska bli skönt med en veckas ledighet. FYFAN, juste. det var någon idiot som lyfte upp mig på dansgolvet och då menar jag verkligen högt upp. och då fick jag panik så jag började sprattla, då tappar han greppet och ramlar så jag flyger rakt ner i marken på rygg och han över. alltså vad äre för fel på folk? tacka fan att jag inte fick så ont.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0