...

hur mycket de än suger att jag inte ska fira midsommar imorgon med mina vänner, så känns de ändå skönt att inte ha något planerat alls efter jobbet imorgon. Det känns som hela veckan varit uppbokat av allt möjligt. Det kan vara skönt att sätta sig ner och ta det lungt ett tag. umgås lite med mina fina föräldrar, äta lite midsommar middag. sen spara festen (lugnfest) till lördagen istället. Då jag ska ut till kullen med lite vänner. att gå upp sex dagen efter är inge vidare, men man lever bara en gång och jag kan sova efter jobbet istället. idag har varit en fin dag, och jag avslutade den på joans med världens bästa mat och otroligt fint sällskap. på tal om något helt annat. dags  att sova!


PUSSS!



fina jullan!

kom nyss och tänka på att jag faktiskt träffat jullan varje dag denna vecka, kommer inte träffa henne imorgon. men vi har planer tillsammans på lördag, söndag och måndag. wey, jag har saknat den tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0