...

idag så har jag varit på marieberg och i örebro med julia och elin. jag köpte inte så jätte mycket, men lite smått och gott blev de allt (elin köpte desto mer, haha). Det var iallafall en otroligt mysig dag. Och det kändes bra att spendera den med två av mina barndomsvänner! nu är det dags för sängen, imorgon står ett åtta timmars jobbpass på schemat. sen blire direkt in till stan för att träffa malin och sofia, vi ska köpa lite till peace and love. De är alltså de två jag åker upp med till borlänge. Sen efter de ska jag möta upp lovisa, julia och en annan sofia för att ta en fika. kommer bli alla tiders! aja, nu ska jag släcka lampan. behöver all sömn man kan få!


Puss!
/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0