...

det är ganska skönt på ett sätt att börja jobba tidigt. Då hinner man göra så mycket på en dag! idag har jag jobbat, 7-11. sen åkte jag direkt in till stan och fikade med anna. Jag har inte träffat henne på år och dar, så det var jätte kul att träffa henne! efter det åkte jag hem och städade mitt rum och tvätta lite. alltså det såg verkligen förjävligt ut. sen nu så kommer julia, senare ska vi åka upp till elin. full rulle hela dagen. liknande var det igår när jag och lovisa först åkte till västerås och hängde runt lite. sen åkte vi direkt till katrineholm till lovisa, så kom julia och sofia också. sen imorgon ska jag till örebro med elin och julia. sen blire jobb torsdag-söndag. Hejdå midsommar! :( eller har inte bestämt mig om det är värt att gå ut och sen gå upp sju på morgonen? aja, veckan efter äre peace and love, jävlar vad det ska bli kuuuul. nu kom jullan, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0