...

jobbat hela helgen. gud vad det är tråkigt att jobba när man egentligen kan ha sommarlov. men tänker på pengarna hela tiden. igår hängde jag med julia och johanna. det var trevligt och mysigt. jag träffar inte johanna förens om två veckor nu, för först åker hon till bulgarien och sen när hon kommer hem åker jag till borlänge. Så kommer sakna henne ju! idag är det världens tråkigaste väder, tur att jag jobbade bort det då. nu är jag helt slut, efter ett åtta timmars pass och utan sömn inatt. så ikväll ska jag bara chilla, äta söndagsmiddag med familjen, sen lägga mig och glo på film.
imorgon är jag ledig!!!! ska spendera den med lovisa och sofia, kan ju inte bli bättre!

/sofie.


vill spendera dagarna mer såhär..




och lite mindre såhär..






men what to do?

Kommentarer
Postat av: Claudiab

dom är köpta i milano :)

2011-06-19 @ 19:54:47
URL: http://claudiabruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0