...

igår var det utgång som gällde. och jag hade verkligen svinkul! vi började hos oss några tjejer och killar, sen så gick vi ner till puls/hugo vid ungefär halv tolv. sen dansade vi hela kvällen! kvällen gick sjukt fort. tiden går verkligen fort när man har roligt. sov lite halvtaskig inatt, det kan jag ju tacka kevin för (!) så idag har jag vart galet seg, har mått illa hela dagen också. alkohol har ju sina bieffekter! men det är ju värt det. Norrköping tog ju studenten igår, det gjorde så jag längtar mer till nästa år när jag själv ska stå där. ne, sammanfattningsvis så var gårdagen hur bra som helst! idag har vi bara käkat popcorn framför titanic. riktigt bakishäng!
i helgen jobbar jag, något jag inte ser fram emot. men pengar är något jag är i stort behov av just nu. tur att lönen kommer nästa vecka! lagom till peace and love.


PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0