...




fina vänner!

jag har varken tid eller ork till att skriva här. jag är så himla lycklig och glad förtillfället. fick sommarlov idag! fick även mina betyg, och jag är mer än nöjd. I tre år i rad har jag inte fått ett enda godkänt, bara vg och mvg. Ibland överträffar jag mig själv. som mina lärare alltid säger till mig; du kan om du vill! och det kan jag fan.

igår annars så firade jag in lovet med party, förfest här i vanlig ordning sen ner till puls/hugo. Vi dansade hela kvällen och hade skit kul. När kvällen var slut kunde jag knappt gå på mina fötter, men det är som det ska va! ikväll blire lungt, om vi inte får någe ryck, Och imorgon blire utgång igen. Sen vilar jag mig på fredag. Sen börjar mitt sommarjobb! jobbar hela helgen och nästa vecka med. Sen jääävlar!!!! är det peace and love. galet vad jag längtar!

nu ska jag se om cecilia är vaken, är nämligen svinhungrig!

PUSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0