...



gårdagen var hur bra som helst!
var i skolan och skrev sista provet för detta läsår, och det kändes gött. sen drog jag ner på stan med malin. Köpte en klänning tills på lördag och sen studentpresenter till mina vänner. sen drog vi hem hit och började fixa oss. sen kom det lite tjejer hit. vi fördrack och hade jättekul. sen drog vi ner på Hugo och puls, yes, igår satt allt ihop! sjukt bra, undrar varför dom inte alltid har så? vi svängde på höfterna tills solen gick upp. det var en jättebra kväll! fast jag var inte lika glad imorse när jag vaknade. fyfan vad trött.. fast sen gick vi till skolan, gjorde klart nästsista uppgiften. Jag satt och skratta åt allt för jag var så jävla övertrött! nu har vi städat hela lägenheten, och nu ska jag göra klart det absolut sista i skolan. fyfan vad skönt!



/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0