...


helgen har varit fin!

fredagen var grym. från början till slut. jag var med lovisa i norrpan på dagen, inhandade mig en finstickad kofta och ett par nya svarta jeans. (de andra höll inte min hårda festande, skämt osido!) sen så drog vi hem till lovisa, så kom det lite tjejer och killar. vi satt ute och drack vin i solen! hur mysigt och trevligt som helst. sen drog vi vidare till harrys, och där var det galet kul. svettades som aldrig förr! helt sjukt. jag fick dissa efterfest med crossfire för att julia skulle hem, you owe me (!) ramlade hem till lovisa (eller ja, ramlade i trappuppgången mitt uppe i mitt smygande).
Lördagen började med frukost på balkongen med adam och lovisa. det var trevligt. sen drog jag och lovisa till viala, vi premiärbadade och brände oss i solen, hann åka båt också. sen drog jag hem och grillade med familjen. alla tiders! idag har jag jobbat, 9 jävla timmar. helt galet slut i benen och fötterna nu! men att tjäna pengar är fan värt. tänker inte röra mig någonstans ikväll, är helt slut ju. imorgon jobbar jag igen, fast bara 10-15. så det är ju luurre! nu ska jag baka chokladbollar jag kan mumsa till bb-finalen. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0