...

(sånna inlägg som är helt onödiga och som bara är intressanta för de som skriver dem.)
jag har äntligen satt mig ner för att plugga. men när det är så jävla svårt får man ju nästan panik. alltså min svenskalärare kan fan inte skriva så man förstår. Hon skriver ju de konstigaste osamanhängande meningarna jag någonsin läst. Jag försöker tolka dom på mitt eget sätt, vilket går åt helvete. Men just nu känner jag bara; skriv någonting, skicka in och håll tummarna för ett G! just nu skiter jag i mina betyg. jag behöver inte mina betyg för att lyckas senare i livet. därför klarar jag mig med godkänt. jag vill bara göra klart mina uppgifter, skicka in dom och kunna andas ut. Men den 15 juni, då kan jag andas ut för detta läsår! ska bli så jävla skönt, för jag är skoltröttare än någonsin. De ämnen jag vill ha bra betyg i har jag de i, de andra är inte viktigt. inte för ni bryr er om de här, men jag var bara tvungen att skriva ett inlägg. jag är lite smått frustrerad för jag har så mycket kvar att göra och så lite tid. Fast nästa vecka så är det plus-vecka, innebär att man lägger all skoltid på de saker man behöver. Och då kan jag bocka av ämne för ämne. nu ska jag försätta med skit-tidslinjen. blä! skönt att man inte läser varken matte,svenska eller engelska nästa år! pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0