...

gårdagen var hur kul som helst. började hemma hos ellen med lite tjejer och killar. sen drog vi till harrys, och det var sjukt mycket folk. vi trodde nästan de var kört att komma in. men tillslut var vi inne. och det var as kul. men jävlar så varmt! när de stängde drog vi till venezia och köpa pizza! satt förjävla fint. sen gick vi hem till sofia, och i vanlig ordning så fick vi sällskap där. somnade inte förens solen gått upp. idag är jag förjävla trött. imorgon blir de harrys igen. crossfire ska styra upp draget! ikväll blir det lungt. MÅSTE ta tag i plugget. känner att ikväll finns inga undanflykter eller ursäkter. jag har massa att göra och kan inte lata mig mer. ju mer jag pluggar hemma, ju mindre behöver jag gå i skolan nästa vecka. ju mer kan jag chilla! nu ska jag gitta. behöver sova en sväng, har gått runt och kisat hela dagen. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0