LÖRDAG


idag är det bakislördag, jag har ont i huvudet och har träningsvärk i armarna. haha, helt sjukt. nästan alla vi som var ute igår har det. ja, vad gjorde jag igår då? jo, vi drog med bilen till västerås igår till min syster frida, det var jag, lovisa, linda och petra. Kvällen innehöll en trevlig förfest, taxi ner till pluto (nattklubb) och sen en väldans mycket dans! jag hade svinkul. Träffade många roliga människor! Det är det som är charmen med nya städer, alla människor man träfffar och att man aldrig behöver ha ångest dagen efter! haha. Inte för jag gjorde något som jag behöver ha ångest över. Vi blev bjudna på ett x antal efterfester överallt här i västerås och t.o.m i enköping. ja, vilken kväll!
Ikväll så blir nog ta det lungt. fast jag och lovisa är sugna på att gå ut ikväll igen! får se  hur det blir med den saken, ha en bra dag iaf!




/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0