...

gårdagen var väldigt fin. först åkte jag och lovisa en sväng till lager 157. de är så mysigt att åka bil i fult väder. jag led av en massa beslutsångest där, det var helt sjukt. haha. men tillslut kom jag hem med en tröja, ett par solisar och ett par leggings. rätt nöjd endå. sen åkte vi hem till mig och grillade i mörkret. cecilia, ludde, matilda och johanna kom också förbi. vi satt ute på altan hela kvällen och pratade. otroligt mysig kväll, sånt uppskattas! sen var jag så jävla trött, så jag stendog i soffan. idag hoppas jag att jag ska träffa sofia, cause I miss her. nu ska jag dra! pusssss.


Detta köpte jag, plus leggingsen såklart.


/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0