...


Nationella idag. och jag var riktigt jävla otaggad. när jag satt där utan någon insperation eller ideer alls kände jag bara; det här rör mig inte i ryggen. så jag tog fram pappret skrev ner lite skkit, sket i styckeindelning och att renskriva gjorde jag inte heller. att följa instruktionerna gjorde jag väl knappt heller. skrev om kläder så jag var väl inte helt ute och cyklade. nej, fy. jag tänker lägga det där bakom mig. idag har jag hängt med cecilia och johanna. alltså jag har gråtigt av skratt. inte ofta man gör det, eeeeeeeller? HAHA, fyfan så internt. ahja, kul vare. juste, var på h&m också. kollade nya kollektionen de hade inte fått in hela, och de dom fått in var inget att hänga i julgranen direkt. besvikelse. fast jag sparar ju pengar, och de är ju bra! aja, sticker nu. puss.



/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0