...

ska jag försöka? ta tag i det? början på något nytt? nja, förjävla svårt de där. men hey, sista chansen. funkare inte nu, så gör det fan aldrig det. och yes, jag gillar att prata i koder. mer spännande då ju. så imorgon, sista chansen. lets go!


jag gillar att le på bilder.

måste berätta en kul sak, jag kom på de nu. hahaha, cecilia kan roa lite sådär omedvetet. alla här vet vad resorb är va? det är en tablett man löser upp i vatten för att inte bli bakis. igår när vi skulle lägga oss, så ville alla ta en sånn. cecilia bara slurp, så var hennes vatten slut.
jag bara; fan vad äckligt.
hon bara; neefan, det var inte så farligt.
jag bara; nee, men du har ju hela tabletten kvar i glaset, du lät den ju inte brusa upp.
hon bara; nej då smakar det ju förjävligt.
HAHA, vafan? det är ju det som är själva grejen. så jävla smart! hahaha.


/sofie.

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAAHHAHA cecilia.... sköning!

2011-04-11 @ 23:44:59
URL: http://matildadao.blogg.se/
Postat av: Sofie

Din lägenhet ser så fin ut, om jag förstått rätt så ligger den i Norrköping? var i norrk? :)

2011-04-12 @ 23:13:15
Postat av: sofiebredell

Sv till sofie: Tack så jätte mycket! :) yes, det har du rätt i, den ligger i Norrköping. Ungefär vid kungsgatan, så ganska centralt! :)

2011-04-14 @ 17:45:30
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0