...

igårkväll var vi några tjejer och förade i våran lägenhet. sen drog vi vidare till puls, för att känna pulsen. haha. vi dansade så svetten rann. sen när vi skulle ta luft så blev vi lite sugna på korv. någon snubbe bjöd oss. och jävlar va gott det var. alltså korv, riktigt tjockkorv. som man grillar. fyfan, va roligt det var! och snåla med senap och ketchup var de ju inte. alltså jag tror jag skrattade mig igenom hela gårdagen. vi var ju inte seriösa för en fläck. men fan va kul det var. slutade med att alla gick hem i strumpor med skorna i händerna. ahru, fin kväll må jag säga! bjuder på lite fina bilder från kvällens gång. enjoy skulle jag väl kunna säga!











mums, korv va gott!

/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0