...

jag åkte iväg till skolan imorse. duktig tjej. idrotten tog död på mig. krockade med en tjej i min klass också, så hon fick hjärnskakning och jag är fortfarande öm på min nästa. inge vidare skönt vare. slog i tårkanalen också, så tårarna bara forsade utan att jag kände det. ja, ibland går man in för skolidrotten tydligen ;) efter skolan tvingade jag ner min kära sambo till stan. ville ha en ny fondation, kom hem med en kavaj och ett spetslinne. dumma mig! nu har jag handlat upp hela mitt studiebidrag. vilket kanske är mindre bra. nu måste jag sluta skriva här, jag har ett tal i svenskan jag ska kunna i huvudet tills imorgon. som jag sa till malin, gåre bra så gör det. gåre inte så gör det inte det. huvudsaken är att jag blir godkänd. så är jag nöjd, måste kila. imorgon har jag sovmorgon! yes. åh, cecilia hällde upp en skål naturgodis åt mig, hon tyckte jag behövde det nu när jag skulle plugga så hårt. vilken snäll sambo man har! drar nu, puss.

inköp;

kavaj; 199 :- HM.
Spets-linne; 149 :- HM.
Köpte även en foundation.




/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0