...

jag kan bara säga ojoj, hur ska jag kunna sammanfatta hela kryssningen i min blogg? den var hur bra som helst. om man bortser från ett bråk, som jag egentligen kan kalla ett missförstånd från första början. men det ordnade sig, och det kändes skönt att det reddes ut. för jag mådde  dåligt över det även fast jag egentligen inte hade något alls att göra med det men lätt att hamna i mellan när man bor i samma hytt. men anyways, det var den dåliga delen. den bra delen var att vi hade så jävla kul. blev två timmars sömn, på en soffa med en handduk som täcke för att jag inte fattade hur man förvandlade en soffa till en säng. hahaha. ah guud. första jag gjorde när jag vaknade var att börja dricka igen. jag råkade även spärra alla nyklar till hytten, för att jag hade glömt att jag gett min nykel till matilda. (trodde jag tappat den) så ingen kom in i våran hytt förutom jag. jadu, orkar inte skriva ut i bloggen allt som hände. men det östes ganska rejält på östersjön, både i måndags och söndags! Så mycket att när jag vaknade var min röst halvt borta. haha. nu ska jag sluta skriva här. PUSSS! (inga bilder togs.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0