...


iklädd min nya tröja. kommer nog mysa rätt flitigt i den. as skön ju!

något jag lagt på hyllan är att plugga. fastän att jag har ett fem minuter långt tal i svenska nationella som jag ska hålla på onsdag, som jag inte ens börjat på. så är det inget som rör mig i ryggen just nu. jag är istället taggad på morgondagen. studentkryssning, wiwi. fyfan vad de kommer ösas på östersjön! ja, blir kalas. nu ska jag sluta skriva här. ikväll ska jag hänga med fia, carro och johanna. myshelg! sparar festen till söndagen. inte ofta man gör det ;)
wiwi!

/sofie.

Kommentarer
Postat av: jenny

tar du studenten i år? :O

2011-04-02 @ 19:00:36
Postat av: sofiebredell

Sv till jenny: Nej, men mina vänner gör. och jag skulle gjort det. så åker ändå! :)

2011-04-03 @ 00:22:49
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0