TORSDAG

idag är en sådan dag man uppskattar alla roliga dagar.
idag vaknade jag nämligen med världens huvudvärk och igentäppt näsa. yes, linda där kom min sjukdom! bestämde mig efter att jag gått upp och ätit frukost att sedan gå och lägga mig igen för huvudet var verkligen tungt. när jag senare vaknar 3 timmar senare har jag fortfarande samma huvudvärk. sjukt. så dagen har spenderats i sängen med trafik teori, jobbsökande och sedan lite framför tvn. sjukt tråkigt, är sjukt uttråkad. ska ut och andas lite frisk luft med min sambo sen vid sju, kan ju behövas. behöver komma ut lite känner jag. puss.


jag har verkigen INGA bilder på denna data eftersom jag fick tillbaka den från lagning och allt försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0