TISDAG

just nu sitter jag i lägenheten, har precis kommit hem. vädret är ju inte tipptopp direkt. annars då?
igår så hängde jag på stan med lite vänner tittade runt och åt på paus (eller ja evve åt och vi höll henne sällis), sen drog jag och cecilia hem och åt lite, sen drog vi och vi till sandras kusins lägenhet och umgicks lite. 
idag har vi haft stylist hela dagen, jag, amelia och sofia vågade varandras hår och gjorde 20/30 tals makeup. Sen efter det drog jag runt på stan (igen), denna gång med johanna, evve och elin. jag köpte ett par jeans, duktigt va? så nu jäävlar. dom kostade 500 kr. precis vad jag hade på kontot. så nu är jag luspank, vilket suger. det är 16 dagar kvar till studiebidraget kommer, trögt. jag vill ha en boomerang jacka, testade en idag. den sitter så jävla snyggt på mig, en marinblå. men pengarna vill inte riktigt räcka till.. utan jobb blir det svårt. aja, ska laga mat nu så jag får lite i kistan. pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0