SÖNDAG

dagen kommer bestå av en massa teoriplugg, sedan övningsköra (måste träna parkeringar) och sen när johanna och julia slutar jobba ska jag träffa och spendera min kväll med dom. sedan imorgon är det dags för skola igen, då måste jag prata med studievägledaren och ta bort min engelska b. men jag orkar inte skoooola, det enda positiva imorgon är att Sanne är tillbaka och henne har jag inte träffat sen i juni. för det har varit sommarlov, jag har varit borta och nu har hon varit borta. jag hoppas på en sleepover någon dag i veckan, nu vet du det sanne om du läser detta! ;)
ska börja med teoriplugget nu! puss
såhär kan det se ut efter några dagar i kos. HAHA.
jag och johanna.

Kommentarer
Postat av: sanne

you made my day! <3

sleepover låter utmärkt, säg en dag bara.

2010-09-12 @ 17:13:41
URL: http://sanneg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0