SÖNDAG

dags att packa igen, för idag åker jag tillbaka till norrköping.
denna vecka som varit har gått sjukt fort. och jag tvivlar inte på att nästa vecka kommer gå minst lika fort.
idag ska jag även få en tv av min mammi and pappi, så jag ska övningsköra till norrpan idag, och sen ska vi köpa en tv och så ska vi åka till lägenheten och installera den. den kommer bli sjuk bra! Funderar också på om jag och cecilia ska ta arslet i vagnen och ringa efter lite hjälp och få upp våra hyllor i sovrummet. antingen denna vecka eller nästa, men upp måste dom nu! 
ahmen, tillbaka till packningen nu. 


jag saknar Kos!


föresten, tråkigt att folk inte ville berätta att dom läste min blogg.
men dom som berättade att dom läste min, jag läser era också.
förutom emma, som ännu inte har en blogg! starta en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0