SÖNDAG

min hals sviker mig denna söndags kväll. gör förjävla pissont att svälja, inge vidare.
imorgon ska jag upp vid fem. inge vidare det heller.
något som är bra är att jag träffat johanna ikväll. lite planer har smidigts, som nog kommer bli kul. kul? vem lurar jag? jag är fett jävla pepp och det kommer bli awesoooooome.
sen har jag faktiskt äntligen tagit mig i kragen och lagt in ny och fräsch musik i min mobil, så jag kan lyssna på min mobil nu. jag har precis pakat klart, tagit fram vad jag ska ha på mig imorgon och fixat, så jag bara kan kliva upp imorgon och åka iväg. imorgon väntas tre timmars håltimma. fyfan vad lamt det känns.
men något som ska bli skönt är att nu allt börjar nu, jag har ju inte riktigt vart i skolan innan förra veckan och då vare tema vecka. men nu ska jag få gå en riktig vecka och se alla mina nya lärare och testa hur bra schema vi egentligen har.
men måste sova nu om jag ska orka upp.

puss.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag är exalterad på både 2december och i sommar. kommer bli kanonkul! :D

2010-09-13 @ 12:10:40
URL: http://johannathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0