SNABBA.CASH

igår natt tittade jag på snabba cash, som jag faktiskt velat sett ett bra tag nu. och äntligen så fick jag se. filmen var inte alls som jag trodde, men det okej. den var faktiskt okej, inte så dålig som alla säger. dock sög slutet och det gjorde mig förbannad. hatar dåliga slut. ahja, lite tårar fällde jag i slutet iallafall. någon som gjorde mig mest förvånad det var hur jävla snygg huvudrollen var, jävlar i havet. kunde inte sluta titta på honom. han var sjukt snygg, blev besviken när han rakade av sig håret för han var snyggare innan. aja, nog om det. jag rekomenderar er iallafall att se den. det är en film som alla måste ha sett. aja, annat nu! PUSS.
(fan hittar inga bilder som gör hans face rättvis. se filmen helt enkelt, ni kommer förstå då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0