ONSDAG

jag är lite stolt över mig själv, något jag börjat med nu (som bara vissligen pågått i endast två dagar, men ska fortsätta iaf tills det inte blir minusgrader ute) är morgonpromenader, jag går upp en timme tidigare, går ut en lång promenad och kommer sedan hem och duschar. allt för att piggna till. något som är jobbigt är cecilias snozning på morgonen, den jäveln vaknar inte av sin klocka hur högt den än låter, men när jag säger cecilia med vanlig ton vaknar hon på en gång. skum tjej! haha. dagarna rullar på annars, skolan och sen har vi hängt en del med nella,hanna och malin denna vecka. även en runda på stan har vi hunnit tagit med johanna. spana in folk och säga en och annan elak sak. (går ju inte att hålla sig.) desutom tycker cecilia att det är fult att säga finnface om någon men inte tjockis. haha, typ samma elaka sak ju? aja, för mycket onödigt. ikväll ska jag se på kungarna på tylösand, missa inte förfan!

och imorgon ska jag ta bort engelska b från mitt schema, fattar ni skönt? slutar numera 13:00 på fredagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0