NORRPAN

nu är jag hemma i Norrköping igen. piffat upp lägenheten med en ny tv, så mycket snyggare än den gamla. men det var inte lätt att välja. åkte till typ 4 olika elektronik affärer och på den sista klicka det på en gång. även fast jag hade ett krav så var det ett svårt krav. jag ville att den skulle ha USB intag och att den skulle stödja divX filer. vilket denna gjorde! kanoners. annars så har jag övningskört en hel del idag, ätit pizza med pappa och städat ordning lite i lägenheten. och tidigare var jag och röstade, tror ni jag fattade hur man skulle göra eller? NEJ. fattade inget. så jag bara röstade lite. tänkte att huvudsaken var att jag röstade iallafall. ikväll kommer sanne hit, det kommer bli fint.

nu ska jag träna teori.. eller glo på tv? jag får se vad jag orkar helt enkelt.

så ser den nya tv:n ut, tog bilden från experts hemsida.


Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0