LÖRDAG

tänkte bara skriva en snabb uppdatering såhär på kvällskvisten.
jag har spenderat min kväll i västerås hos syster. vi har spelat förfest spelet, som för vissa slutade i bara underkläderna (HAHA), skrattat en del och sedan dragit ner på pluto som är en nattklubb i stan. det fylldes med en hel del folk tillslut och drag blev det. sedan tog vi taxi hem och nu har jag slängt i mig två mackor och tänker sova. ska stanna i västerås hela helgen, imorgon ska vi väl strosa runt på stan I guess. sen blire chillkväll. behövligt. ska avstå från alkohol och fester ända fram till 1 oktober bara för jag känner att det finns annat man kan göra.

sen vill jag bara tillägga att jag är väldigt lycklig. och jag tänker fortsätta vara egoistisk och ta mina egna behov i första hand. maby you don't like it, but thats who I'm.

sen måste jag också tillägga hur sjukt annorlunda nattlivet i sverige är mot Kos, jag saknar nattlivet där. det var helt galet. har du aldrig dansat på bardisken kommer du deffintivt uppleva det där!


KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0