LÖRDAG

jag trivs i norrköping, väldans bra faktiskt. nästan så jag längtar lite till att åka tillbaka imorgon, ett plus är ju att vi får övernattinggäst av ingen mindre än sanne. kanske en ny tradition? inte mig emot!
den här helgen har jag faktiskt valt att inte göra någonting. För det första är jag otroligt seg i kroppen och för det andra är mitt humör inge vidare. känns som alla velat köra på mig idag. jävla idioter, hatar folk som inte respekterar farorna som finns i trafiken. folk som inte ser sig för, folk som kör waaaaay to fort, folk som skiter i trafik regler och folk som kör om på helt omöjlga ställen och marginaler. idioter!
Ni kanske forstått att jag varit ute och övningskört en hel del idag. tränat teori och säkerhetskontroller. inge vidare, men måste göras.

ikväll ska jag bara hänga med min familj,
precis så jag valt att spendera kvällen.
(förlåt mina vänner för jag inte orkade ta mig ut och umgås med er ikväll)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0